Superb Buildings from all over Iran

Zaha Hadid TehranRésultat de recherche d'images pour "zaha hadid iran"
Résultat de recherche d'images pour "zaha hadid iran"
Résultat de recherche d'images pour "zaha hadid iran"
Opal Trade Center TehranRésultat de recherche d'images pour "OPAL Trade Center"

Espinas Palace Hotel Heliport


Résultat de recherche d'images pour "‫هتل فرشته پاسارگاد‬‎"

Zaha Hadid Tehran


Twin Tower Tehran
Résultat de recherche d'images pour "Tehran mokhaberat twin tower"





Twin Tower #Archviz by Ali Seirafi.
Résultat de recherche d'images pour "Tehran mokhaberat twin tower"

Helipad Zone Tehran
















Tehran mokhaberat twin tower





نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 1:6 - دوشنبه سی ام اسفند ۱۳۹۵
آرشیو نظرات


پروژه های در حال ساخت سال 96 ( هتل های شاخص )







به گفته معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی ۱۶۰۰ هتل در حال ساخت در کشور وجود دارد.

به گزارش پروژه های عمرانی ایران،سعید شیرکوند معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، در سال 96 نیز 30 هتل به بهره‌برداری می‌رسد براین اساس اعلام شد که تعداد هتل‌های 4 و 5 ستاره به بهره برداری رسیده از روی کار آمدن دولت روحانی تا 96 می‌شود 65 هتل که 50 درصد کل هتل‌هایی است که تا روی کار آمدن این دولت در حال بهره‌برداری بود.



آتا سنتر تبریز



آتا سنتر در زميني به مساحت 19 هكتار و با زير بنائي بيش از 560 هزار متر مربع به عنوان بزرگترين مركز تجاري، اداري، اقامتي، تفريحي، ورزشي، فرهنگي و خدماتي در شمال غرب كشور با هدف ارائه خدمات و اشتغال زائي توسط شركت بنيان ديزل احداث مي گردد.

هتل 5 ستاره دارای 260 اتاق و سوئیت مجلل و سبک معماری منحصر به فرد می باشد.









مجموعه چند منظوره ائل یولی تبریز









هتل ساحلی 5 ستاره آراز نوشهر



هتل ساحلی 5 ستاره آراز (در حال ساخت) طراحی شده توسط یکی از معروفترین آرشیتکتهای ایران مهندس فرزاد دلیری با بیش از 510 اتاق و سوییت در 25 طبقه واقع در زیباترین منطقه شمال کشور عزیزمان ایران ، نوشهر-چلک دارای کلیه امکانات هتل های 5 ستاره بین المللی از جمله مجموعه رستوران ها با کیفیتی بی نظیر،تالار های مجلل برای برگذاری مراسمی به یاد ماندنی،سالن های کنفرانس و همایش در وسعت های متفاوت متناسب با نیاز شما عزیزان،سالن های ورزشی با امکاناتی به روز و مثال زدنی و سایر تفریحات آبی مانند اسکی روی آب ،جت اسکی و ... با چشم انداز زیبای دریای خزر و جنگل های انبوه چلک می باشد.این هتل در صورت ساخت آن، یکی از بزرگترین هتل های 5 ستاره ایران خواهد شد.











هتل پنج ستاره نگین محمود آباد





این مجموعه در زمینی به مساحت 11000 متر مربع در محل ورودی شهرستان محمودآباد واقع در خیابان آمل ، نبش کنار گذر شرقی منتهی به ساحل خیابان بابلسر در حال احداث می باشد.



مساحت کل پروژه 45000 متر مربع در 16 طبقه و با ارتفاع 76 متر اجرا خواهد شد.











هتل هزار و یک شب



محل پروژه: تهران،خیابان سمیه

نام کارفرمای پروژه: شرکت ایران چسب
زیربنای کل پروژه: 20.000 متر مربع

تعداد کل طبقات پروژه: 18 طبقه







هتل دیدار

پروژه دیدار با سطح و سطوحی بالغ بر حدود 000، 165 متر مربع با کاربریهای ویژه از جمله هتل بین المللی 5 ستاره با ویژگیهای خاص، مرکز خرید و فضاهای خدماتی از جمله تأمین حدود 17000 واحد پارکینگ در طبقات زیرزمین واقع در مرکز شهر تهران، بلوار آفریقا خیابان دیدار جنوبی روبروی ساختمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نموده است. این پروژه در زمینی به مساحت 12900 متر مربع ساخته خواهد شد و هتل آن دارای بیش از 300 اتاق و 566 واحد آپارتمان مجهز و امکانات تفریحی، تالار و رستورانهای منحصر به فرد در 26 طبقه ساخته خواهد شد این پروژه در طبقات همکف، 1- و 2- دارای کاربری تجاری و با دعوت از برندهای معتبر بین المللی به بهره برداری خواهد رسید.







هتل پنج ستاره پرشین




مجموعه اقامتي خدماتي و فرامنطقه اي پرشین با زیربنای 272000 متر مربع در زميني به مساحت تقریبی 30000 متر مربع واقع در ناحيه 4 منطقه 5 شهرداري تهران شامل کاربری هاي مختلف تجاري، اداري، فرهنگي، ورزشي و تفريحي با هدف تأمين بخشي از نيازهاي منطقه و فراتر از منطقه، و همچنين هتل پنج ستاره با برند بين المللي در قالب پروژه اي مشاركتي في مابين شهرداري تهران از يك سو و "شركت عمران سازه شهر كوشا" به عنوان بخش خصوصی و سرمايه گذار از سوي ديگر، در حال احداث مي باشد.


قرار گیری زمین طرح در بر غربی بزرگراه شهید باکری و در نزدیکی آن بلوار فردوس که به صورت یک خیابان شرقی– غربی و در زمره مهمترین و طولانی ترین معابر موجود منطقه 5 می باشد دارای اهمیت ویژه ای بوده و موقعیت ممتازی را برای مجموعه ایجاد نموده است.









http://irph.blogfa.com/


هتل فرشته پاسارگاد



منطقه خوش آب و هوای فرشته تهران، میزبان ساخت یکی از لوکس ترین و زیبا ترین هتل های جهان با ۵۸ طبقه، ۸۱ سوئیت، ۴۰۰ اتاق کلا به وسعت ۱۶۰ هزار متر مربع می باشد. این پروژه در حال حاضر گودبرداری عظیم خود تا عمق ۷۲ متری را پشت سر گذاشته و فونداسیون آن هم اکنون در حال بالا آمدن می باشد.

ساختمان این پروژه لوکس با ارتفاع ۲۳۰ متر ، ۹ طبقه پارکینگ، ۷ طبقه مرکز خرید و فروشگاه های صنایع دستی و سالن های کنفرانس، ۳ طبقه تاسیسات، ۴ طبقه مراکز تفریحی و رستوران، ۱ طبقه لابی مجلل و ۳۴ طبقه هتل را در خود جای می دهد.













اصفهان سیتی سنتر



اصفهان سيتي سنتر شامل 30 طبقه مي باشد. 7 طبقه اين مجموعه بصورت هتل و23 طبقه ديگر بصورت آپارتمانهاي لوكس مسكوني مي باشد . اين هتل براي آن گروه خانواده هائي طراحي شده است كه ترجيح مي دهند درآپارتمان خصوصي خود زندگي كنند ولي ازكليه امكانات يك هتل استفاده نمايند . ورودي وخروجي اين آپارتمانها در محيط هتل مي باشد به گونه اي كه از كليه امكانات هتل مثل سرويس نگهداري ، خدمات رفاهي ، رستوران وسرويس امنيتي بهره مي برند. ساکنان آپارتمان های این هتل مي توانند در لابي هتل قهوه خود را بنوشند و از سالن ورزشي هتل (Gym) استفاده نمايند . همچنين در طول مسيراز تونل شيشه اي عبور نمايند و چشم انداز زيباي مجتمع را تماشا كنند. اين تونل شيشه اي به گونه اي تعبيه شده است كه در دو طرف آن رستوران و محل خرید وجود دارد. تردد چند دقيقه در اين مسير و تماشاي تنوع و حركت و زندگي مردم خالي از لطف نيست و مي تواند براي عابرين بسيار سرگرم كننده باشد.













فاز 2 هتل ترنج کیش



این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته میشود. در ابتدا و در قسمت ورودی پس از پارکینگ ها به هتل ۵ ستاره ساحلی می رسید. این هتل در ساحل زیبای خلیج فارس در چهار طبقه و با نمایی تلفیقی از سنت و مدرنیته چشم نواز میهمانان خود می باشد. هدف از ساخت این مجموعه فراهم کردن تجربه یک زندگی دریایی و اقامت بر روی آب با هم نوایی موج ها برای میهمانان، جذب توریست طبیعت دوست، دید کامل به غروب ساحل کیش می باشد. همچنین هتل ساحلی واحد هایی منحصر بفرد است با کف شیشه ای روی سطح دریا و دارای رستورانی بر روی آب، آب نمای موزیکال در محوطه اسکله، قایق های چوبی، سالن ماساژ و یوگا می باشد. مجموعه به طور کل دارای رستوران های سرباز و سر پوشیده ، کافی شاپ یخی، فروشگاه ها، سالن آمفی تئاتر، سرزمین بازی، فضاهای ورزشی، حمام آفتاب، استخر در بام هتل و ... می باشد.










هتل پویا کیش



هتل پویا کیش در ۱۵ طبقه به مساحت ۲۰۴۹۳ مترمربع ( با ویلاهای محوطه ۲۵۳۸۰مترمربع).











شهر افسانه ای کیش



روژه بزرگ شهر افسانه ای کیش در جنوب غربی جزیره در زمینی به مساحت 20 هکتار با زیربنایی بیش از 888 هزار متر مربع در حال احداث است. پروژه ای منحصر به فرد با کاربری ها و بخش های متنوعی شامل: - هتل 5 ستاره - مجتمع بزرگ اقامتی - مراکز همایش و بیزنس سنتر - مرکز بزرگ خرید - اسکله بزرگ تفریحی - شهربازی سرپوشیده - پارک آبی -باغ گیاهان دریایی.











شهر رویایی پدیده شاندیز



برج های دوقلو شامل هتل و سرویس آپارتمان با ارتفاع 250 متر به 52 و طبقه، نه تنها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود، بلکه آن را دارای ویژگی های مهندسی هندسی خاص در معماری، ساخت و ساز و طراحی نصب و راه اندازی.











هتل روتانا مشهد



این پروژه واقع در استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان امام رضا، جنب هتل مدائن و در فاصله حدود 500 متری از حرم مطهر می باشد. موضوع پروژه: به دلیل زواری بودن شهر مشهد و ارادت و علاقه مردم سراسر ایران و برخی کشورهای جهان به علی ابن موسی الرضا، این شهر هر ساله به خصوص در تابستان و عید نوروز شاهد حضور مسافرین میلیونی می باشد. به همین علت جهت جذب مسافرین بیشتر هتل روتانا در محل یاد شده در دست احداث می باشد. مساحت پروژه: این پروژه با 23 طبقه شامل تجاری و مسکونی در زمینی به مساحت 5400 متر مربع در حال احداث می باشد. زیربنای پروژه حدود 80 هزار مترمربع می باشد.











هتل ۵ ستاره زیگورات قشم



هتل زیگورات بعنوان اولین هتل پنج ستاره ساحلی شهر قشم با زیربنای ۳۲ هزار مترمربع، ۲۰۰ اتاق در ۲۵ طبقه با ارتفاع ۱۱۰ متر، توسط مهندسین مشاور پی کده طراحی شده است.











لایت هتل کیش



پروژه VC4 واقع در قلب جزيره در منطقه هتلهاي كيش قرار دارد و با قابليت ديد دريا و نزديكي به مراكز تجاري و تفريحي جزيره از موقعيت بسيار عالي برخوردار است.








هتل قو الماس خاورميانه

هتل 5 ستاره قو الماس خاورمیانه در 35 طبقه و دارای 240 سوئیت و بیش از 1000 تخت تا یک سال آینده ساخته می‌شود.





دسته بندی : هتل
برچسب‌ها: هتل لواسانلواسانهتلتهرانپروژه

هتل الماس 2 مشهد

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 17:31 - جمعه سوم آذر ۱۳۹۶
آرشیو نظرات
هتل الماس 2 مشهد




این هتل دارای 26 طبقه مشتمل بر 21 طبقه مثبت و 5 طبقه منفی می باشد که 217 باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی کامل، در طبقات یکم تا شانزدهم واقع شده اند. همچنین برخی از این واحدها با الهام از معماری خاص ملل مختلف، به سبک های ایران باستان، روسی، آفریقایی، صفوی، تایلندی، هندی، ترکی، رومی و عربی طراحی شده اند. هتل الماس 2 در خیابان امام رضا (ع)، که یکی از شاهراه های ورودی اصلی به حرم امام رضا (ع) می باشد، قرار گرفته که موجب دسترسی آسان به مراکز خرید اطراف حرم مطهر می شود.


دسته بندی : هتل
برچسب‌ها: هتل الماس 2مشهدهتلبرجگردشگری

مجتمع پذیرایی لار

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 11:45 - جمعه بیست و چهارم شهریور ۱۳۹۶
آرشیو نظرات
مجتمع پذیرایی لار




مشخصات :

زیربنای ساخت : 10000 متر مربع
32 اطاق و سوییت - 2 رستوران
برآورد ھزینه ساخت : 000 000 000 240 ریال
سالن ھای جشن - فضاھای جانبی و کلیھ فضاھای پشتیبانی و خدماتی مورد نظر


دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسب‌ها: مجتمعلاراستان فارسشیرازهتل

ھتل ھما اصفھان

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 12:30 - سه شنبه بیست و یکم شهریور ۱۳۹۶
آرشیو نظرات
ھتل ھما اصفھان




مشخصات :
5 ستاره
برآورد هزینه : 400،000،000،000 ریال
218 اتاق و سوئیت
3 رستوران
فضای تجاری
استخر سرپوشیده - سالن ھای جشن
فضاھای جنبی و کلیھ فضاھای پشتیبانی و خدماتی مورد نظر


دسته بندی : هتل
برچسب‌ها: ھتل ھما اصفھانهتلاصفهانپروژهاقامتی

پای انگلیسی‌ها به هتل‌سازی در ایران باز می‌شود

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 1:37 - پنجشنبه دوازدهم مرداد ۱۳۹۶
آرشیو نظرات

پای انگلیسی‌ها به هتل‌سازی در ایران باز می‌شود





پایگاه خبری بیزینس اینسایدر از برنامه‌ریزی شرکت هتل‌های زنجیره‌ای «ایزی هتل» انگلیس برای ساخت هتل در ایران خبر داد. براساس خبر این رسانه بین‌المللی، این اتفاق همزمان با حضور شرکت‌های هتلداری خارجی در ایران پس از برجام، در حال رخ دادن است.

دسته بندی : هتل
برچسب‌ها: انگلیسهتل‌ایرانایزی هتلپروژه

هتل چابهار

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 11:12 - یکشنبه یکم مرداد ۱۳۹۶
آرشیو نظرات

هتل چابهار




در طراحی هتل چهارستاره چابهار آنچه در ذهن ما نسبت به معماری هتل نقش بسته مورد بازنگری قرار گرفته است .تفکر غالب، شکل گیری سازماندهی کالبدی هتل از کنارهم قرار گیری مدولار فضاهای متشابه است که کلیت حجم را شکل می دهند. رویکرد نوین ما در طراحی مسیری خلاف جهت بوده است، به طوری که از یک حجم صلب کلی برآمده از سایت، فضاهای منفی شکل دهنده اتاق ها و فضاها کاسته میشوند. به این ترتیب با یک معماری کاهشی، فضای متنوع و پذیرایی و مدولار و اقامتی شکل میگیرند. بخش زیرین این حجم صلب کشیده برای ایجاد گشایش بین دو سمت ساختمان کاسته میشود تا ارتباط جذابی را بین خیابان و دره ی منتهی به چشم انداز دریا ایجاد کند و ساختمان را نه به عنوان یک سد، بلکه دروازه ای به روی مسافر باز کند. فضای مدولار اتاق ها به گونه ای از حجم کاسته می شوند که علاوه بر سیک کردن حجم،  بر هر اتاق به عنوان یک عضو مشخص تاکید می شود و به آن ارزش داده می شود. جهت تامین نور و چشم انداز اتاق های میانی قسمتی از سطح بالایی حجم کاسته شده است که حیاطی نیمه باز و نیمه خصوصی بوجود می آورد و امتیازی مضاعف برای اتاق های مجاور فراهم می آورد. در هماهنگی با کانسپت طرح، سازه پروژه نیز سازه ای وافل در نظر گرفته شده است که ماهیتی کاهشی دارد و برای پوشش دهانه بزرگ زیرین بنا مناسب است .این نوع سازه در امتداد ریتم حفره های اتاق، بافتی یکپارچه و در عین حال متضاد با قسمت های صلب بنا ایجاد می کند.


دسته بندی : هتل
برچسب‌ها: هتل چابهارهتلچابهارمعماریپروژه

پیشرفت مجتمع تجاری ، مسکونی ، توریستی و هتل ۵ ستاره امین قشم

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 10:50 - جمعه شانزدهم تیر ۱۳۹۶
آرشیو نظرات
پیشرفت مجتمع تجاری ، مسکونی ، توریستی و هتل  ۵  ستاره امین قشم




مجتمع تجاری ، مسکونی و توریستی امین قشم مجموعه ای با زیربنای 100.000 متر مربع واقع در قشم جنب بلوار دریا است ، این مجموعه دارای بیش از 600 واحد تجاری و 600 واحد مسکونی در 25 طبقه ،که این مجتمع در کنار نمای دریا قرار گرفته است.

دسته بندی : مجتمع تجاری اداری
برچسب‌ها: پیشرفتمجتمعتجاریهتلقشم

هتل دزاشیب

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 0:15 - جمعه هجدهم فروردین ۱۳۹۶
آرشیو نظرات

 هتل دزاشیب




متراژ : 24000 متر مربع
تعداد طبقات روی زمین : 16
تعداد طبقات زیر زمین : 8
کارفرما : تات ( بانک آینده )
محل - موقعیت : تهران -تجریش سه راه یاسر


دسته بندی : هتل
برچسب‌ها: هتل دزاشیببانک آیندهتات مالتهرانبرج

پروژه های در حال ساخت سال 96 ( هتل های شاخص )

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 1:6 - دوشنبه سی ام اسفند ۱۳۹۵
آرشیو نظرات
پروژه های در حال ساخت سال 96 ( هتل های شاخص )



به گفته معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی ۱۶۰۰ هتل در حال ساخت در کشور وجود دارد.
به گزارش پروژه های عمرانی ایران،سعید شیرکوند معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، در سال 96 نیز 30 هتل به بهره‌برداری می‌رسد براین اساس اعلام شد که تعداد هتل‌های 4 و 5 ستاره به بهره برداری رسیده از روی کار آمدن دولت روحانی تا 96 می‌شود 65 هتل که 50 درصد کل هتل‌هایی است که تا روی کار آمدن این دولت در حال بهره‌برداری بود.


دسته بندی : هتل
برچسب‌ها: پروژه های در حال ساخت سال 96هتلنوروز 96ایرانپروژه

هتل مدینه الرضا

نویسنده : آریا مرادی | تاریخ : 0:30 - پنجشنبه دوازدهم اسفند ۱۳۹۵
آرشیو نظرات

هتل مدینه الرضا




هتل ۵ ستاره مدینه الرضا در مجاورت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الأئمه با فاصله ای حدود دو دقیقه تا حرم مطهر رضوی ، واقع شده است. این هتل با تنوع در انواع اتاقها، با مجهزترین و مدرنترین امکانات رفاهی و آسایشی روز دنیا با طراحی و معماری نوین ایرانی اسلامی فرهنگ و میهمان نوازی ایرانیان را در فضای مدرن به یادگار می گذارد. این هتل با دارا بودن بیش از ۴۶۳۲۵ متر مربع زیر بنا در ۱۸ طبقه و امکانات کم نظیری همچون رستوران گردان درطبقه هجدهم، پد هلی کوپتر و نیز با دارا بودن رستوران ها و سالن های مختلف، از جمله آمفی تئاتر مجهز، سیستمهای هوشمند درکلیه فضاها، دارای ۴ طبقه پارکینگ، مجموعه استخر و سونا و جکوزی برای آقایان و بانوان به طور مجزا و در فاصله ۱۵۰ متری و به عنوان نزدیک ترین هتل  ۵ ستاره به حرم مطهر و در بهترین نقطه شهریمشهد مقدس قرار گرفته است.


دسته بندی : هتل

Comments

Popular posts from this blog